Skolavslutning 2012

(sorry för att bilden är suddig men jag har fotat med min lilla dampmobil)






Älskar känslan när alla släpper ballongerna samtidigt och man på riktigt känner att nu är det sommar, idag var det tyvärr dags att känna den känslan sista gången då jag kommer att sluta och börja i en ny skola. Jag har gått fem långa år i min skola men det räcker nog. Orkar inte med den längre helt enkelt. Det var ganska jobbigt att säga hej då till alla kompisar som man kanske såg för sista gången idág men ändå lämnade jag skolgården med ett leende på läpparna. Fatta att jag har tio veckor framför mig med sol, bad och chill i massor!
Det här inlägget blev ju lite mobbat då det blev olika storlek på bildera men men... Får se hur mycket jag pallar/har möjlighet till att blogga i sommar. Men vi hörs mer den är veckan iaf! Kram.

Kommentarer
alicia säger:

VILL.HA.DIN.KLÄNNING.NU.TACK!

2012-06-17 | 19:22:12
Bloggadress: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback