Ja det här var ju pinsamt.

 
Heh, ja vad ska man säga?
Förlåt?
Okej, nu tänker inte jag bli en sån här människa som ba: ``ÅHH men guuuud...! FÖÖRLÅTT!! Jag har haft sÅÅÅ mycket i skolan ÅHH ba asdfghj!11!!1!!!!´´
Nä.
Men seriöst! jag är asledsen för den här heh, pausen?
Men idag har jag lust och skriva såååå... HEJ!
 
Vad har hänt medans jag var borta??
Första betygen... Behöver inte prata mer om det...
JULAFTON!!
2013!
Funnit intresse i musik! :D
Varit deppig!
På topp igen!
BLOGG!!
 
Sk a försöka lägga mer tid på bloggen nu och detta är mest på grund av min awesome vän Alicia (LÄS HENNES BLOGG) som övetalade mig! Shoutout till henne! <33
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
ALicia säger:

Nej du MAlin...
Om du fortsätter på detta sätt skall jag mata dig med spenat och äckelbrysselkål mest hela sommaren, stå och stampa utanför din dörr då du har sovmorgon och förbanna din hjärna så du får ultramegadåliga betyg. Förstårs? Nåja, tänkte väl det så... Blogga för tusingen! Jag vill ju stalka ditt liv mest hela tiden så se till att uppfylla det behovet. Med vänligen en Antonewaldälskandespenatfanatiker.

2013-03-25 | 22:32:55
Bloggadress: http://flugsvampar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback